Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Fredde - 14 februari 2010 12:03

Efter att jag ägnat kanske aningen för mycket tid åt att prata om en för mig mycket speciell person, som för tillfället befinner sig i Thailand, tyckte min kollega Ninna att jag behövde terapi i ämnet. Tiden går och snart får vi ses, wohoo! (bara 24 dar kvar...)


Eftersom Ninna är pysselproffs hjälpte hon mig lite på traven att komma igång. Här är förlagan hon ritade.


  


Och resultatet:


  



Material: Hjärtformat pärlplatta. Ett gäng med "plastpärlor". genomskinligt rosa (för alex gillar rosa :) )  och genomskinligt vita. Strykjärn behövs också. Jag strök ganska hårt på båda sidor, för att få en snygg effekt. Men stryk inte direkt på utan använd smörpapper emellan.


Som terapiarbete verkar ha fungerat iaf och jag tycker den blev rätt snygg. :D

Hoppas hon gillar den, hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards