Alla inlägg under januari 2010

Av Fredde - 30 januari 2010 15:05

Nu håller ytterliggare en lördag på att gå till enda.

Jag inser att det inte känns lättare ju längre tiden går, när hon är borta. Det kommer gå över först när hon är hemma igen. bara 40 dagar kvar... Det går nog ändå lite fortare än vad jag trodde. 1/3 av tiden har redan gått.

Jag har satt upp mentala delmål för att få projektet att avslutas "fortare". På måndag är det februari. Den korta månaden. Sen är det halvtid 9/2 (Lelles födelsedag :)) Sen är det ju bara slutspurten kvar.


Den här veckan har hon legat på thailsjukhus med öronfinfektion. Kanske inte bästa utgångsläget till fullmoon-partajet i kväll.


äh! Här är veckans bild!!




Av Fredde - 23 januari 2010 13:33

Nu har hela 2 veckor gått sen min vackra flicka for... bara 6v kvar nu!!

6v kvar på mitt hår- och skäggprojekt oxo alltså. :)



Hade en toppenkväll hos min fantastiska morbror igår! :D Kusin med flickvän var också med. Vi hade med oss en KraxyKiwi hehe.

Vi ägnade oss bland annat åt bastubad med tillhörande snörullnig. Allt för att främja skäggets tillväxt.


Fick med mig min andra kusin och hennes barn hem på fika. :D


Men vem bryr sig om det... Här är veckans uppdatering!! :D Heja skägget!!


  

Av Fredde - 16 januari 2010 10:12

Nu är jag en aning gladare än i går kväll. Men it stil sux... :|

Har just pratat med henne och hon mår mkt bättre än hon gjorde igår. Så på så vis känns det ju sååååååååå mkt bättre!



Men stöd "Freddes-Thairesa-fond" Bara att meddela mig vilket bankgiro ni sätter in pengar på! :D


Jag har även inlett ett hår- och skäggprojekt som går ut på att så länge min flickvän är bortrest så växer mitt hår och skägg. And then..??

Shut up! No more "...and then!!"


Från scratch hyvelrakad fredagen den 8e jan.


Här är resultaten efter en vecka. Detta kan bli hur kul som helst. Vet ju inte ens om jag har nåt hår som kommer. haha!

 

Av Fredde - 16 januari 2010 00:23

It sux to be me...
JO!
Det e så...
Jag är nykär!!!

Very najs, och kan inte träffa min älskade på 2 månader!(:O) Why? u ask...
för att hon är en riktig globetrotter som bokade en resa till Thaiiiiland ett halv år innan
vi träffades... So it sux to be me...

Jag har inget annat att göra än att vänta här tålmodigt... håret växer när min frissa är out of town...

"Åk efter" ... jo hade varit en idé om jag planetar detta en l i t e n aning i förväg... men om ni vill starta en insamligsfond i mitt namn, visst! I go If u let me!

PUSS!!


Ovido - Quiz & Flashcards